Klinik DR HASBI

map-o

Le Pavilion, Bandar Puteri

phone

03-5882 3894

Dapatkan Perkhidmatan Perubatan Terkini
Yang Pantas

Klinik DR HASBI sentiasa mengutamakan kepuasan setiap pelanggan. Fokus kami menyediakan rawatan yang cepat, tepat dan berkualiti dengan kadar caj rawatan yang berpatutan.

atau telefon : 03-5882 3894

Kecemerlangan Perkhidmatan

Klinik DR HASBI memulakan baru memulakan perkhidmatan sejak November 2018. Namun Dr Hasbi adalah seorang pengamal perubatan yang sudah berpengalaman dalam memberi rawatan pesakit luar selama 8 tahun.


Klinik ini memberi fokus untuk menyediakan perkhidmatan perubatan yang terbaik dan terkini dengan caj rawatan yang berpatutan. Kami amat memahami kenaikan kos sarahidup menyebabkan ramai tidak mendapat rawatan perubatan yang sepatutnya.

Selain menawarkan pemeriksaan perubatan percuma kepada warga yang layak, kami juga menjanjikan suasana klinik yang selesa dan masa menunggu yang singkat.

Laporan perubatan lengkap dari Klinik Dr Hasbi

Penjagaan Kesihatan Terbaik Untuk Anda

heartbeat

Kemudahan Yang Selesa

Bermula anda melangkah masuk ke klinik, anda akan dilayan dengan penuh mesra serta kemudahan yang selesa.

graduation-cap

Doktor Berpengalaman

Anda akan dirawat oleh doktor yang berpengalaman dan mengambil berat tentang kesihatan anda.

pie-chart

Laporan Makmal Yang Lengkap

Semua sampel ujian yang diambil diproses oleh makmal perubatan yang berprestij dengan laporan lengkap.

medkit

Rawatan Yang Terkini

Klinik kami mengamalkan rawatan perubatan terkini dengan tahap piawaian tertinggi.

Perkhidmatan Yang Disediakan

  • check-square-o
    Rawatan Pesakit Luar
  • check-square-o
    Pemeriksaan Ibu Mengandung
  • check-square-o
    Saringan Kesihatan Berkala
  • check-square-o
    Suntikan Vaksin Bayi
  • check-square-o
    Suntikan Vaksin Umrah
  • check-square-o
    Perancang Keluarga
  • check-square-o
    Pembedahan Minor / Berkhatan
  • check-square-o
    Penjagaan Luka Kencing Manis
  • check-square-o
    Pemeriksaan Kesihatan Pekerja

atau telefon: 03-5882 3894

Apa Kata Pelanggan Kami

Kemas kerja doktor, teliti jer. Lain dgn si abang. Dulu buat kaedah laser dekat sebulan jugak nak sembuhnya. Masa buat melalak-lalak meraungnya dkt klinik xxx. Ni si adik buat dekat klinik sini tak nangis langsung steady je siap boleh gelak2 dgn doktor! Memang sy akan rekemen dkt kawan2 sekolah saya nanti.

Encik Naufal

Doktor, kenapa caj murah sangat? Saya survey klinik area puchong sini, tempat doktor yg paling murah! Macam tak percaya je dgn servis yg best, consultation 24 jam pulak tu bila-bila masa je boleh direct wasep doktor tanya pasal anak.

Puan Faidza

klinik panel peduli sihat bandar puteri puchong

Berita Baik Untuk Warga Selangor

Anda kini boleh menggunakan kad perubatan PEDULI SIHAT di klinik kami. Kini had penggunaan telah dinaikkan daripada RM50 kepada RM70 untuk setiap lawatan. Selain itu anda juga berhak mendapatkan suntikan vaksin secara percuma untuk seisi keluarga. Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami hari ini.


Mohon SKIM PEDULI SIHAT di sini.

Buat Temujanji Anda Hari Ini

Anda ada pilihan untuk membuat temujanji terlebih dahulu sebelum datang ke klinik. Membuat temujanji lebih menjimatkan masa sekiranya anda memerlukan sebarang rawatan atau ubatan yang perlu ditempah terlebih dahulu. Anda dapat menjimatkan masa untuk mendaftar dan tidak perlu menunggu untuk berjumpa doktor.

atau telefon: 03-5882 3894

Klinik Dr Hasbi memberi rawatan terbaik dan caj yang murah

Copyright 2018, Klinik DR HASBI  -  Disclaimer

>