fbpx

Dapatkan Perkhidmatan Perubatan Terkini
Yang Pantas

Klinik DR HASBI sentiasa mengutamakan kepuasan setiap pelanggan. Fokus kami menyediakan rawatan yang cepat, tepat dan berkualiti dengan kadar caj rawatan yang berpatutan.

atau telefon : 03-5882 3894

Kecemerlangan Perkhidmatan

Klinik DR HASBI baru memulakan perkhidmatan sejak November 2018. Dr Hasbi adalah seorang pengamal perubatan yang sudah berpengalaman dalam memberi rawatan pesakit luar selama 15 tahun.

Klinik ini memberi fokus untuk menyediakan perkhidmatan perubatan yang terbaik dan terkini dengan caj rawatan yang berpatutan. Kami amat memahami kenaikan kos sarahidup menyebabkan ramai tidak mendapat rawatan perubatan yang sepatutnya.

Selain menawarkan pemeriksaan perubatan percuma kepada warga yang layak, kami juga menjanjikan suasana klinik yang selesa dan masa menunggu yang singkat.

Laporan perubatan lengkap dari Klinik Dr Hasbi

Penjagaan Kesihatan Terbaik Untuk Anda

Kemudahan Yang Selesa

Bermula anda melangkah masuk ke klinik, anda akan dilayan dengan penuh mesra serta kemudahan yang selesa.

Doktor Berpengalaman

Anda akan dirawat oleh doktor yang berpengalaman dan mengambil berat tentang kesihatan anda.

Laporan Makmal

Semua sampel ujian yang diambil diproses oleh makmal perubatan yang berprestij dengan laporan lengkap.

Rawatan Yang Terkini

Klinik kami mengamalkan rawatan perubatan terkini dengan tahap piawaian tertinggi.

Perkhidmatan Yang Disediakan

  • Rawatan Pesakit Luar
  • Pemeriksaan Ibu Mengandung
  • Saringan Kesihatan Berkala
  • Suntikan Vaksin Bayi
  • Suntikan Vaksin Umrah
  • Perancang Keluarga
  • Pembedahan Minor / Berkhatan
  • Penjagaan Luka Kencing Manis
  • Pemeriksaan Kesihatan Pekerja

Apa Kata Pelanggan Kami

Kemas kerja doktor, teliti jer. Lain dgn si abang. Dulu buat kaedah laser dekat sebulan jugak nak sembuhnya. Masa buat melalak-lalak meraungnya dkt klinik xxx. Ni si adik buat dekat klinik sini tak nangis langsung steady je siap boleh gelak2 dgn doktor! Memang sy akan rekemen dkt kawan2 sekolah saya nanti.

Encik Naufal

Doktor, kenapa caj murah sangat? Saya survey klinik area puchong sini, tempat doktor yg paling murah! Macam tak percaya je dgn servis yg best, consultation 24 jam pulak tu bila-bila masa je boleh direct wasep doktor tanya pasal anak.

Puan Faidza

konsultasi doktor dari rumah

Konsultasi Doktor Dari Rumah

Kami prihatin dengan situasi semasa, dimana seluruh rakyat Malaysia diminta untuk tinggal di dalam rumah sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) untuk mengawal wabak Covid-19.

Oleh itu, kami menawarkan khidmat Konsultasi Doktor Dari Rumah kepada anda tanpa perlu keluar rumah. Ubat yang diperlukan akan dihantar terus ke pintu rumah anda! Sangat mudah kan?

konsultasi doktor dari rumah

Buat Temujanji Anda Hari Ini

Anda ada pilihan untuk membuat temujanji terlebih dahulu sebelum datang ke klinik. Membuat temujanji lebih menjimatkan masa sekiranya anda memerlukan sebarang rawatan atau ubatan yang perlu ditempah terlebih dahulu. Anda dapat menjimatkan masa untuk mendaftar dan tidak perlu menunggu untuk berjumpa doktor.

Klinik Dr Hasbi memberi rawatan terbaik dan caj yang murah
>